برگزاری اردوی مادر – دختری "کیمیاگران" با رویکرد آموزشی_تفریحی

۲۰ مهر ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۱ کد : ۷۶۴۲۲ خبر آموزشی
برگزاری اردوی مادر – دختری "کیمیاگران" با رویکرد آموزشی_تفریحی

 به گزارش روابط عمومی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران، رویداد تفریحی- آموزشی، مادر - دختری با حضور خانواده های اعضای محترم جهاد دانشگاهی استان تهران و البرز روز پنجشنبه 19 مهر 1403 در محل پژوهشکده برگزار شد.

   در این رویداد که با مشارکت دفتر فرهنگی جهادگران و پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی و با همت اداره کل رفاه معاونت پشتیبانی و تعالی منابع انسانی جهاد دانشگاهی، برگزار شد، ابتدا سلسله برنامه های رفاهی خانواده محور جهاد دانشگاهی توسط سرکار خانم عنبری، مدیر محترم دفتر خانواده جهادگران تشریح شد و خانم دکتر یزدانفر رییس پژوهشکده و مشاور رئیس محترم جهاد دانشگاهی در امور بانوان، حضور خانواده اعضای محترم جهاد دانشگاهی در پژوهشکده را خیر مقدم گفته و به بیان اهداف برگزاری و برنامه های این رویداد پرداخت.

   در ادامه، فرزندان جهادگران جهاد دانشگاهی با حضور در نمایشگاه دائمی پژوهشکده با ابزار و لوازم آزمایشگاهی آشنا شدند و در کنار کارشناسان آزمایشگاهی با انجام واکنش های شیمیایی متنوع و جذاب، تولید رنگ های زیبا، مشاهده دنیای زیر میکروسکوپ و تصاویر زیبا از سلول های گیاهی و جانوری، انجام مسابقه، دریافت جوایز و بازی در محوطه پژوهشکده روز جهانی کودک را جشن گرفتند.

   همزمان، در این نشست علمی - تفریحی کارگاه های متنوع آموزشی و پرسش و پاسخ برای مادران برگزار شد. آقای دکتر عباس بایگان عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی کارگاه آموزشی با عنوان "تغذیه سالم برای تندرستی"، سرکار خانم بشری ابراهیمی نژاد کارشناس تغذیه، کارگاه آموزشی با عنوان "کالری شماری و رژیم های غذایی" و سرکار خانم محبوبه رهبری کارگاه آموزشی "مراقبت از پوست و مو" را برگزار نمودند.

   این رویداد شاد، مفرح و آموزشی، به عنوان اولین تور خانوادگی از سلسله برنامه های رفاهی جهاد دانشگاهی، با حضور مادر، دختری ۴۰ خانواده جهادگر، با اقامه نماز ظهر و پذیرایی و صرف ناهار به پایان رسید.

 


نظر شما :