بازدید مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز از پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران به مناسبت سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۸ کد : ۷۵۲۴۳ تاپ خبر
بازدید مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز  از پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران به مناسبت سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی

   پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران، یکشنبه 11 شهریور 1403 میزبان آقای مصطفایی مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز، آقای رجایی معاون خادمیاری استان البرز و آقای دکتر خوش باور دبیر کانون علمی خدمت رضوی استان البرز بود. 
   در این دیدار در ابتدا خانم دکتر یزدانفر رییس پژوهشکده با اعلام آمادگی ارایه خدمات پژوهشی، آموزشی و خدمات تخصصی در حوزه های مختلف از همکاری با مجموعه کانون های خدمت رضوی در استان البرز خبر داد. وی گفت هدف ما ارایه خدمات علمی در زیر لوای مقدس امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) می باشد و این همکاری از سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه همکاری با کانون علمی خدمت رضوی استان البرز آغاز شده است. 
  در ادامه آقای دکتر بایگان مدیر روابط عمومی پژوهشکده به معرفی مجموعه جهاد دانشگاهی و واحدهای مستقل پژوهشی و علمی مستقر در استان البرز پرداخت و پژوهشکده ها و مراکز مستقر در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و همچنین جهاد دانشگاهی واحد استان البرز را پایگاه مناسبی برای ارایه خدمات علمی با شمیم رضوی عنوان کرد.  
  آقای دکتر خوش باور دبیر کانون علمی خدمت رضوی استان البرز با یاد و خاطره شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی بنیانگزار خدمت رضوی در کشور، همکاری با مجموعه های پژوهشی و آموزشی و همچنین استفاده از پتانسیل های موجود در سطح استان را از مهم ترین برنامه های کانون علمی بیان کرد و گفت: موضوع وقف و نذر یکی از برنامه های راهبردی و مهم برای ارایه خدمات علمی بهتر در سطح استان می باشد. 
   در ادامه آقای مصطفایی مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز با تبریک سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، حضور مجموعه های پژوهشی و علمی جهاد دانشگاهی را با حجم بسیار بالایی از فعالیت های فناورانه، از برکات استان البرز دانستند و همکاری بیشتر این مجموعه ها را با کانون های خدمت رضوی خواستار شدند. وی با اهدای لوح سپاس به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی از همکاری پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران، پژوهشکده گیاهان دارویی، مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران، پارک علم و فناوری البرز، مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و جهاد دانشگاهی واحد استان البرز با مجموعه کانون های خدمت رضوی استان البرز تقدیر کرد.   
   این مراسم همزمان با ایام دهه آخر ماه مبارک صفر با آیین تشرف پرچم متبرک آستان مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) و قرائت زیارت خاصه حضرت ثامن الحجج (ع) با حضور همکاران جهاد دانشگاهی و دلدادگان آن حضرت به پایان رسید.
 


نظر شما :