برگزاری جشن فرهنگی ـ تفریحی کوهپایه در دامان طبیعت با حضور رئیس جهاد دانشگاهی، در آستانه دهه مبارک کرامت

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۰ کد : ۷۱۰۸۳ تاپ خبر
برگزاری جشن فرهنگی ـ تفریحی کوهپایه در دامان طبیعت با حضور رئیس جهاد دانشگاهی، در آستانه دهه مبارک کرامت

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران، جشن فرهنگی ـ تفریحی کوهپایه و اجتماع همکاران پژوهشکده در آستانه دهه مبارک کرامت روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 با حضور آقای دکتر مسلمی نائینی رئیس محترم جهاد دانشگاهی و جمعی از معاونین و اعضای هیأت رئیسه جهاد دانشگاهی برگزار شد. این مراسم همه ساله و در فصل بهار با حضور همکاران در ارتفاعات کوه های هلجرد و در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در استان البرز برگزار می شود. در این مراسم همکاران پرتلاش گروه های پژوهشی، مراکز خدمات تخصصی و تولیدی، ادارات و قسمت های مختلف پژوهشکده در محیط صمیمانه و در دامان طبیعت یک روز خاطره انگیز را تجربه کردند.

دکتر نجمه یزدانفر رییس این پژوهشکده نیز در این مراسم ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه مبارک کرامت از زحمات بانوان و دختران پرتلاش این پژوهشکده تقدیر و تشکر کرد.

یکی از مهم ترین برنامه های این جشن فرهنگی، حضور و مشارکت همه ی همکاران در برگزاری و اجرای این مراسم می باشد که با همدلی و همکاری در تدارکات، تهیه غذا، پذیرایی و تفریح در دل طبیعت یک روز خاطره انگیز را برای همکاران رقم می زند.

در خاتمه این مراسم آقای دکتر کلانتر مهرجردی معاون محترم فرهنگی جهاد دانشگاهی از زحمات مجموعه های ستادی و همه برنامه ریزان و مجریان این حرکت فرهنگی تشکر و قدرانی ویژه به عمل آورد. 


نظر شما :